Two Tens (feat. Anderson .Paak) - Cordae

Two Tens (feat. Anderson .Paak) - Cordae

Cordae

Two Tens (feat. Anderson .Paak) - Cordae

Two Tens (feat. Anderson .Paak) - Cordae Lyrics

Yeah, mhm
Yup
Yeah
Turn the beat up a little bit
Yeah, okay

Two friends, and they both tens, looking nice
Too bent, I should call it quits, but I'm not
New chances, we all dancing tonight
Tell me, what's the odds we can all get a bite?

Okay, the last time we tried that, it didn't end well
Plus you never know the story that they friends tell
And off the brown liquor, nigga feel like Denzel

Out in Washington, in the D.C. with a chocolate bitch
Lil' freak bitch get geeked off erotic shit
So what you do? Shot the club up like Stojakovic

Man, that's that other shit
Paying child support through the government
Joint custody weekends, you can't touch the kid

Man, I love this bitch
We gon' travel and fill up the bucket list
Have 'bout ten kids on the ranch on some southern shit

You mean sucker shit
Slave to the pussy since you discovered it
Ten bands on Chanel purse, that's bad budgeting
Plus you niggas always together, it's mad smothering
You simping over bitches, I never thought it would come to this

Why you always mad? I just wanna have fun with it
The Winter's ain't bad when you cruising in the Summer with

Two friends, and they both tens, looking nice
Too bent, I should call it quits, but I'm not
New chances, we all dancing tonight
Tell me, what's the odds we can all get a bite?
Two friends, and they both tens, looking nice
Too bent, I should call it quits, but I'm not
New chances, we all dancing tonight
Tell me, what's the odds we can all get a bite? (Yeah, uh)

See, I'm not tryna be overbearing or give you a lecture
I just want you to see this shit from a different perspective
See, every hoe is a dog, and every dog has its day
You can be loving on every mutt that be falling astray

My nigga, watch what you say
How you blocking the wave?
You just talking, nothing's coming from a logical place

Man, I'm kicking knowledge today
You getting brolic today
Why you paying her son tuition?
'Cause I'm his father today
Okay

Two friends, and they both tens, looking nice
Too bent, I should call it quits, but I'm not
New chances, we all dancing tonight
Tell me, what's the odds we can all get a bite?
Two friends, and they both tens, lookin' nice
Too bent, I should call it quits, but I'm not
New chances, we all dancing tonight
Tell me, what's the odds we can all get a bite?



Lyrics are property and copyright of respective artists and are provided for educational purposes only.
Two Tens (feat. Anderson .Paak) - Cordae lyrics are from search engines cache and are not stored in any of our servers.

Cordae Concert Tickets

    Two Tens (feat. Anderson .Paak) - Cordae Video




    fil